02 Mart 2011

bloguma dokunma..



15 yorum:

Pınar dedi ki...

Bende gitmiyorum.bİR AN GİTMEK İSTİYORUM ASLINDA.

iŞİN İLGİNCİ BENİM İLLASEN KAPANIYOR,
Pınar2ın Gezegeni açık oluyor.Sonra gidiyor,tekrar geliyor.

Biz bu zihniyetten bir yüzyıl sonra belki kurtulabiliriz.

nadarû dedi ki...

pınar,
n'olacaksa olsun, benim de gitmeye hiç niyetim yok..ta ki birilerinin aklı başına gelene kadar...

cecil dedi ki...

gitmiyoruz ..elbette ..
onlar gitsin işine !!!

Dalgaları Aşmak dedi ki...

ben de burdayım taşınmak falan yok...

Adsız dedi ki...

Ben de gitmiyorum. Dns ayarlarımı değiştirdim şimdilik bir sorun yok. Ama gitmeyeceğim sonuna kadar buradayım!

Ali Sunarlar dedi ki...

burdayız her daim inşaAllah..;

nadarû dedi ki...

cecil,
dilara,
dalgaları aşmak,
aynı fikirde olduğumuza sevindim:)
evet, hemen pes etmek yok...
inşaallah yakında herşey düzelir...

nadarû dedi ki...

@snrlr,
inşaAllah...
ne diyelim hayırlısı olsun:)

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

S A böylede huzursuz bir zamanda oldu ama şans işte:)
ben sizi mimledim bloglara bir hal oldu:) vardır bunda da bir hayır..

Huzur'u anlatırmı bize derin ,rica etsem:)
selam ve dua ile...

nadarû dedi ki...

beyaz lale,
aleykum selam hoşgeldiniz:)

mim mi dediniz:)
sizi kırmak da istemiyorum açıkçası..şöyle desem; bir gün ilham gelir de, ben de bu konuda sırf sizin için bir kaç bir şey karalamaya çalışırım belki desem, ne dersiniz? ..affedin beni şu an n'olur:)..
aslında güzel bir konu; huzur..lakin mim denince bende bi iticilik oluşuyor..emrivaki olduğu için aklıma bir şey de gelmiyor o an:)

teşekkür ederim yine de umarım sizi kırmamışmıdır:)
selam ve dua ile hayırlı cumalar dilerim..:)

webleme dedi ki...

bloglarınızı kesinlikle kaldırmayın her güzelliğin bir bedeli oluyor bu haksızlık gibi bir şey oldu ama hak yerini mutlaka bulacaktır hem ne demiş bir garip pervane ' Sabır herşeyin ilacıdır... '

fashiONözge dedi ki...

hep beraber burdayızzz :)

nadarû dedi ki...

webleme;
evet, çok haklısınız" sabır herşeyin ilacıdır:.."
sabretmeye çalışıyoruz..
bloglarımız olduğu gibi yerinde sayıyor bu aralar, şunu da söylemeden geçemeyecem ki yazma konusunda da bir durgunluk sözkonusu....insanlarda yazma hevesi kalmadı bu kapatma kararı sonucunda, en azından bende öyle oldu:(
teşekkür ederim fikirlerinizi paylaştığınız ve moral verdiğiniz için:)
selametle kalın..

Adsız dedi ki...

Herkesde bir yazma durgunlugu olmus, bloglarina ulasanlarda yazmiyor, gecer insallah

nadarû dedi ki...

fashionözge,
hazan,
hayırlısı:)