11 Mart 2010

gül tebessümleri...


      Yazım gül, güzüm gül, kışım gül..
hayat bana sanki gül ortası..
aşım gül, işim gül, yaşım gül,
ölüm bana sanki gül sofrası..
   
          Gül masalı, gül goncası, gül sevdası,
    Güle dair ne varsa toplayın bahçeden
      Gül pembesi, gül damlası, gül duası
avuç avuç süzülsün sineden... 
n.nur


O al al yanakların,
Baygın bakışlarınla
Kaç can yaktın!
Söyler misin ?

A benim sevda çiçeğim!
Nazlı gülüm!
Bana da bir gül desem!...
Güler misin ?

                   
                       "n.nur "


                                                       foto/ hanife banu kösten

                                                         
 
 
Koklasam, okşasam... küsecekti belli;
Gülleri dalında mı seyretmeli!
Gülleri nasıl istemeli?
Bir gül bir bülbül ve hüzün içinde
Yine de güzeldir gül gülümsemeleri

Ali Hakkoymaz

foto/doğan yıldırım


 
-Güllerden vazgeçtim dikeni olur...
-Dikeni de severim... sözümü olur!



                                                  yusuf önder bahçeci                    





Ne zaman ellerimi bıraksa  düşler..
pembe bir gül soluyor yüreğimde...

   n.nur



foto/burak umut bozkurt


Güllerin de ağladığı 
bir zaman 
vardır...

***


Uzun zamandır, gülleri ihmal ettiğimin farkına vardım ve bugün de sayfamızda güller arzı endam eylesin istedim:)  bu vesileyle  de  belki sizin yüreğinize de bir parça gül tebesümleri kondurabilirim umarım... kimbilir:) 
gül sevdasıyla başladık, 
gül masalıyla devam ettik, 
gül duasıyla da bitiririz inşaallah(hayatı)...
Kainatın En Güzel Gül'ünün kokusunun üzerinize sinmesi duasıyla...


***

güllerimiz yabancı değil...gözünüz bir yerlerden ısırabilir:))

"gül masalı"ımız  ara  ara devam edecektir, bekleyiniz:))





8 yorum:

sufi dedi ki...

Yazdıklarınla "Gülnağme" olmuş güle nazirelerin.
Gül masalınla gülün dikenli dalına konmuş bülbül olasım geldi.Sevgilerimle.

nadarû dedi ki...

@SUFİ,
Çok teşekkür ederim efendim sağolun....

gülü muhabbet ile her daim..
sevgiler bizden..

nohut oda dedi ki...

güzel duanıza gönülden amin diyorum ...

Pabuc dedi ki...

Can-ı Gönülden kocaman bir AMİNN...hayatımızın her anı o GÜl kokusuyla dolsun inşaallah..Gülü (özellikle pembe gülü) gördüğümde hemen O (s.a.v.) gelir aklıma...

Güzel güller için teşekkürler yazılar içinde yüreğiniz gülden gayrı bişey görmesin..Dertlerden uzak olun inşaallah..Sevgiler saygılar...

nadarû dedi ki...

@NOHUT ODA,
amin, inşaallah..

Gül Kokulu Peygamberimize güllerce salatu selam olsun inşaallah bu vesileyle.

gül duasıyla..
sevgiler...

nadarû dedi ki...

@PAPUÇ,
Allah razı olsun Sevgili Papuç, sağolasın..

GÜL ve diken,
semaya bakarlar
aynı dilden...
dilimiz yüreğimiz her hareketimiz Gül olsun, Güllerle dolsun inşaallah..
teşekkür ederim bu güzel duan için..amin, ecmain.

sizlerin de ömrünüz güller bezensin inşaallah, tüm arkadaşların tüm gönül dostlarımın, buraya gül kokulu yorumlarını bırakan tüm herkesin...

gül duasıyla..
sevgiler...

Mel' dedi ki...

S.a.
Allah razı olsun.
O kadar güzel bir paylaşımdı ki gerisini merakla ,heyecanla bekliyorum.Fondaki müzk,fotoğraflar ve dizeler gözyaşı oldu damladı .
Huzurla doldum.
Sevgilerimle.

nadarû dedi ki...

@MEL,
Ve Aleyna Aleykumselam Kardeşim hoşgelmişssiniz fakiranemize.cümlemizden inşaallah. Çok incesiniz, teşekkür ederim...
arada böyle hüzün dokunuşlarına bizde ortak oluyoruz ister istemez:(
ama görüyorum ki ortaklarımız çoğalıyor....ve çoğaldığını görünce de mutlu oluyorum..

huzurla kalmanız duasıyla..
sevgiler..