15 Mart 2010

büyüyünce çocuk olmak istiyorum!...

...
Ayrıntılardan bakmayı unuttuk dünyaya ve gökyüzüne. Küçük sanarak; elbet aldanarak çocukları, kuşları, çiçekleri küçük görüyoruz. Küçük diye yıldızları, kelebekleri küçük görüyoruz. Küçük görmekle kalmıyor, her küçük gördüğümüzü küçümsüyoruz üstelik. Büyük hesaplar, büyük sözler, büyük adamlar büyülüyor bizi.
 ...

Milyonlarca ayrıntı, milyonlarca kelebek, milyonlarca kuş uçuyor da gözümüzün önünden, birinin peşine düşmek gelmiyor aklımıza. “Çocuksu” diyoruz, “nahif” diyoruz "gerçek dışı" olanlara.
...

Çocuk diline dönsek/dönebilsek belki -yani belli ki- uzaklarda aradığımızı gözümüzün önünde bulacak, hayrete düşeceğiz. Hayret öncesi şaşkınlıkla belki “aaa” diyeceğiz: Aaaa...

Mümkün olsa, kendi çölümüzde, kendi dağımızda, kendi halimizde, kendi başımıza giderken, birden kendimizle karşılaşıp şaşkınlıkla “afedersin seni sen sandım” diyeceğiz. Ah, bir dönebilsek.

 ...

Bir yönelsek içimize..
Bir yürüsek badi badi..
Bir büyüsek ah!..ve
İlgilisine asıl soru şu:
Sahi aramızda büyüyünce çocuk olmak isteyen kaç kişi var?

....?

Evet , her çocuk biriciktir ve her çocuk eşsiz bir dil kullanır. Yaratılışın dili, yada "iNTAK-İ Bİ'L- HAK" dili.Yani Hakk'ın dili..

Bütün çocuklar özeldir.. ve bütün çocuklar güzeldir.

Çocuklara selam olsun !..

                      "Alişan Genç"



Foto/Fahrettin Şenkaynağı

8 yorum:

Unknown dedi ki...

Ben de çocuk olmak istiyorum ama gelecekte değil geçmişteki çocukluğumu istiyorum .Çünkü gelecek dünyada çocuk olmak sanki çokta mutlu edecekmiş gibi gelmiyor ne dersin ??

nadarû dedi ki...

@SEVGİ;
aslında söylediğiniz şey çok doğru..
ama burda anlatılmak istenen sanırım o içimizdeki çocuksu duygularımız, çocuk saflığımız, kirlenmemiş o çocuksu ruhumuz yüreğimiz...
bunu özlemek, bunu istemek!...ah keşke...ah nerde o çocuksu bakan gözlerimiz nerde kaldı çocuksu gülüşlerimiz. her şey kirlendi, çamura batmış bir dünyanın içinde bütün duygular bütün hayaller kir-pas içinde:(


hayata çocukça bakabilmek duasıyla..
teşekkürler...

Pabuc dedi ki...

Çocuk kalmak istemem ama çocuk gözüyle bakabilme özelliğimi ölene kadar korumak isterim...Herşeyi olduğu gibi görüp dürüst yaşamaktır çocukluk..Yapmacıklık yok riya yok kabul görse de görmese de kendiniz gibi olmaktır..Teferruatlarda takılı kalmamaktır..Güzeldir çocuk gözüyle bakabilmek dünyaya..ah keşke..

Sevgiler ...

nadarû dedi ki...

@PAPUÇ,

Ah ki ne ah:(
...
teşekkür ederim Sevgili Papuç..
muhabbetler baki ola..
sevgiyle..

Gami dedi ki...

Ben şimdi de , büyüyünce de çocuk olmak istiyorum.. Yarınları düşünmeden sadece şu anda varolabilmek yani çocuklar gibi yaşabilmek istiyorum..
Sevgiler,
Gami

nadarû dedi ki...

@GAMİ'DEN İZLER,

Çocuklar gibi yaşayabilmek... olduğumuz gibi ama yalansız dolansız....riyakarlık nedir bilmeden...ah...

hayatı çocuk saflığıyla yaşayabilme duasıyla..
teşekkürler..
sevgiler...

nohut oda dedi ki...

bazen yazdıklarına yorum bulamıyorum..saçmalamak da istemiyorum..
gülcan bunu beğendi tuşu yapsan ne güzel olur:)
sevgiler

nadarû dedi ki...

estğ.. ne demek, yazdıklarınızın her kelimesi benim için çok değerli....

Çok teşekkürler Gülcan, sağolasın Yazdıklarımızın birileri(Yol arkadaşlarımız) tarafından değer verilip okunuyor olduğunu bilmek beni mutlu ediyor açıkçası:)illa ki yorum yazmak da şart değil elbet, uğramanız bile yeterli...sağolasın..
ha böyle bi tuş olsaydı güzel olurdu cidden,düşünecem:))

sevgiler..selamlar...