19 Ekim 2009

gece yürüyüşleri...


Geceye adımını atanlar,
"karanlıkta yürümeyi göze alanlardır"
deyip
gecenin karanlığında ilerlemeye çalışıyorum.
Dolaşıyorum kapı kapı!...
Her kapıda kırk kilit!..
kırk kilide yamanmış olur olmaz düşler!
Açık duran kapılara ise kapanıyor düşlerim.
Feri sönmüş yıldızlar...
bezgin bir gökyüzü...
ışığı alınmış pervaneler...
etraf zifiri karanlık!...
Esrarengiz bir ışık ararken ruhumun mahzeni,
karşıma çıkan ilk çıkmazdan sapıyorum...

"çıkmaz" dediysem de
bazen de çıkmazlarda

"aydınlığa açılan yollar" gizlidir diye biliyorum.

Geceyle yüzleşmek hiç kolay değil!...


gecenin dayanılmaz suskunluğu...
yorgun tebessümler...
ıssız düşler...
gündüzden kalma kelime kırıntıları..
herşey durgun;
geceye yakışır şekilde....

Gece ki ışığa hasret yaşar.


Eğer kara ise düşleriniz,
geceye hoş geldiniz..

gece ve ışık...
aşk ve aşık..
ses ve sükunet...

düş ve gerçek...

...

4 yorum:

meftun dedi ki...

s.a.gerçekten çok hoş bir yazıydı,muhabbet kokuyordu.Çok zevk alarak okumudum baştan sona..yüreğinize sağlık kardeşim:)

nadarû dedi ki...

Aleykum selam..hoşgelmişsiniz..
teşekkürler ederiz efendim, sağolun okunmaya değer bulduğunuz için,
her daim ziyeretleriniz için de ayrıca teşekkürler...
selam ve dua ile inş..

uçan -z dedi ki...

sayıklamaların bizi ayıltıyor =))

nadarû dedi ki...

sayıklamaları sürekli ayıklamaya çalışan biri duruyor karşında:)
ayıkla, ayıkla name-i nur!
ayıkla:)