06 Ekim 2009

Esma Semineri...

"Papatya" dersem, çık!
"Gül" dersem, gülümse!
Zaman "aşk zamanı!"
Işıltılı bir çocuk gülüşü dört bir yanda...
Açmış sergisini en alımlısından...
Bir "bahar" saltanatı...
Güller aşka boyanmış.
Papatyalarda binbir sefa...
Bir hayal tufanı ki... sorma gitsin!
Ha, unutmadan:
Bakışlarını al yanına gelirken,
Esma Gözlüklerini de...

...

..n.n..


*****

mevsim hazan olsa da...
gönüller yine de hep bahara niyetli :)
esma gözlüklerini yanımızdan hiç eksik etmesek de
g/özlerimizi hep bahara açsak :)
bahara niyetli
kalbi dualarla..

6 yorum:

Esmalâle dedi ki...

sevgili name-i nur arkadaşım..
ben bu yazıyı çok sevdim acaba kendime hediye edebilir miyim :)

yüreğine selam olsun..

sevgiler..

nadarû dedi ki...

emalaleye de en çok esma gözlükleri yakışır sanırım :))
yüreğine hediye olsun:)

bahar tebessümleri ile..sevgiler..

Esmalâle dedi ki...

kalbi teşekkürlerimle..

emin ol benim için çok özel olacak ;)

{pek gözlük sever biri olmadığım halde esmâ gözlüklerini çok seviyorum ve onu her daim; sen, ben hepimizin takmasını diliyorum}

name-i nur?
"gül" dersem, gülümse olur mu? ;)

yağmurlu bir ikindi vaktinden yürekten selamlar, dualar..

--{--@

nadarû dedi ki...

estğ...içimden geldi yazdım...birilerinin yüreciğine değdiyse ne mutlu:)...demek ki o senmişsin:))
adı üstünde "esma semineri":)... o güzel yüreciğine ve üstüne alınmak isteyen bütün yüreklere hediye olsun...:)


esma gözlükleri varken, at gözlüklerini inatla çıkarmama gibi bi hastalığımız var her nedense:)
kurtulmak lazım:)

"papatya" dersem çık!
"gül" dersem gülümse!
"gelincik" dersem ya peki no'lacak?
bak onu hiç düşünmedim :))
ben bi düşünüp geliyim:)

teşekkürlerimi bıraktım buraya..
sevgiyle....

Esmalâle dedi ki...

"gelincik" dersen eger, gelirim..

yok eğer ben "gelincik" dersem, sen gel :)

/kalpler de buluşmak duâsıyla/

nadarû dedi ki...

papatya..gül..lale..gelincik..
her ne dersek diyelim...
yeterki kalplerimizi bahara çevirelim:)
bak bu da fena olmadı hani:)
şiir gibi oldu:))

yürek dolusu teşekkür sevgili esmalale..

"/kalpler de buluşmak duâsıyla/"
amin...inş...
sevgiyle