18 Temmuz 2009

saklambaç...

Hayat böyledir işte, hep mızıkçıdır. Saklambaç oynamaya kalkarsın, hep sen ebe olursun. Göz yummaz hayat sana hiç. Hele arkasını hiç dönmez.  Her an takiptedir seni.  Sen saklandım sanırsın ama o hiç ummadığın anda sobeler seni.  Zaten sobeleyen hep odur.   Ara sıra kendini atlatırsın ama, ona yakalanmaktan asla  kurtulamazsın..  Senden gerçekten korkulur be hayat, sen neymişsin! ..yüzüme gülüp arkamdan ne dolaplar çeviriyormuşsun da haberim yokmuş. Bu seferlik affetim desem de inanma...."affetmesen n'olur, sen bana mecbursun!" dediğini de duyar gibiyim...haksız da sayılmazsın hani.
Ne senle ne de sensiz....
Oysa ne güzel, gül gibi geçinip gidiyorduk. Ara sıra oyunlar oynuyorduk... Her ne kadar oyunbozan da olsan seni seviyordum...Oysa şimdi...
Ah be hayat, mızıkçılık yapmayacaktın, iki yüzlü olmayacaktın, yapmayacaktın bana bunu!
Artık sana nasıl güvenebilirim ki?....tekrar kaldığımız yerden nasıl devam edebiliriz ha, söylermisin?...

Söyler misin, sen hiç değişmeyecek misin?
...

3 yorum:

Esmâlâle dedi ki...

Hayat illa ki her bir rengini gösterecek bizlere bazen sari olacak bazen pembe bazen, eflatun ve bazen de siyah beyaz gösterecek..

Hayat?
Sahi Hayat!
Senin başka bir emrin var mıydı?!

kelebek-z dedi ki...

Resim çok cici..pek beğendim..yazı da aynı güzellikte..

Allah-u Teàlâ Hazretleri cümlemizi, cümle ümmet-i Muhammedi, tevfikını refîk ederek hak yolda dâim eylesin... İmandan sonra küfre düşürmesin, izzetten sonra zillete uğratmasın... Kabulden sonra reddettiği, koğduğu kullarından eylemesin... Mü'min olarak yaşayıp, mü'min olarak ölmeyi nasîb eylesin... İnsaflı, iz'anlı insanlara da İslâm'ın güzelliğini anlayıp müslüman olmayı nasîb eylesin... Huzuruna sevdiği mü'min-i kâmil olarak varıp, cennetiyle, cemâliyle müşerref olmayı müyesser eylesin; bu mübarek kandil hürmetine...

M.E.C.(rh.a.)

hayırlı kandiller olsun..
dualaşalım inş.

bu da bizden buyrun;

http://i533.photobucket.com/albums/ee332/kelebek_z/kandillokmas.jpg

=)

nadarû dedi ki...

@esmalale,
serdar ortaç ne de hoş söylemiş; hayat bizi neden yoruyosun :))
ah hayat yordun beni yordun, hem de çook...

sahi garezin sadece bana mı?...


@kelebek,
teşekkür ederim...sağolasın..
halet-i ruhiye durumları sanırım, biraz fazlaca sesli düşündüm galiba :))

o içten dualarına da yürekten kocaman bir amin!
Allah razı olsun...bu geceyi hakkıyla eda edenlerden oluruz inş..
herkese hayırlı kandiller...
dua ile..