28 Nisan 2009

ne olacak şimdi...



"Sen gönlünü yukarıya bil!"

Cahit Zarifoğlu

4 yorum:

kelebek-z dedi ki...

İnş.

Gönlümüz yukarılarda..bedenimiz aşağılarda :)

Selamlar olsun derin zamanların nâme-i NÛR'una...

nadarû dedi ki...

ve aleykum selam...
kelebeklerin içinde yüreği en nazenin olanı, gönül kelebeğimiz :))
şaka bir yana da, yüreği güzel bir insan olduğunuzu anlamak hiç de zor değil tabii ki :)
üstelik isminizle müsemma ince kırılgan, güzel bir yürek taşıdığınızı düşünüyorum, yanılıyor muyum ?
hem güzel yürekli, ince narin olabilmek de bi erdemliliktir. her daim yüreğinizin, güzelliklere uçabilmesi duasıyla....

baki muhabbetlerimizle..

dipnot: evet, biz de derinlerden çıkamadık bir türlü :))

kelebek-z dedi ki...

Buraya cevap olarak birşeyler yazamadığıma üzülmüştüm..elh geldim ve bende birşeyler not düşebileceğim :)
Sevgili name-i nur yüreğimizi güzelleştirmek arzusu içindeyiz, umarım dediğiniz gibidir..yolundayız da biz, gerisini Rabbim bilir.. Çok teşekkürler, böyle güzel görebilmek de bi güzellik :) zaten insan bakışıyla güzelleşir ve güzelleştirir.. Ben pek size güzel şeyler söyleyemedim ama sizin güzelliğiniz zaten sayfanıza fazlasıyla yansıyor hatta dolup taşıyor =) şaka değil, gerçek..

Rabbim hayırlı güzellikler nasip etsin cümlemize inş. İnsanız bazen çirkinlikler de buluyor bizi, Rabbim o durumlardan da kurtarsın bizi ve temizlesin, nurlandırsın...pâk eylesin..

kelebek uçar gelir, uçar gider :)

tebessüm ve muhabbetlerimle..

nadarû dedi ki...

teşekkür ederim, sevgili kelebek..
böyle güzel bi yorumu da ancak yüreği sevgi dolu bir insan yazabilir..eksik olma inş, bizler de dediğin gibi, gönlümüzden gelenin en iyisini yapmaya çalışıyoruz..yapabiliyormuyuz,
elbetteki hayır..ama samimiyetimiz belki bu kusurlarımızı bi parça da olsa örtüyor...
o içten duan için de yürekten amin diyorum, inş....
tekrar hoş uçuşlar olsun diyerek bitirelim bu faslı bence :)
hoşluklarla daha güzele inş...
kalbi muhabbetlerimizle..