04 Ağustos 2012

mesaj kaygısı taşımayan deli saçmaları..

Meltemvari bir giris yapıp "ben geldimmm!" diyerek söze başlamak istiyorum  sevgili göçebecim (öyle göçebeciğim falan diyerek kelimeyi de hiç mi hiç uzatmaya niyetim yok,idare ediver artık)


Göçebem, bu aralar pek yazı giremiyorum bloga nasılsın bakalım? (bak sen, bu yeni bi şeymiş gibi bi de söylemez mi!)  Gerçi sen de aynı şeyi söyleyeceksin bundan eminim.  
Deyiver nolcak ki deyince ben değişecekmiyim ki? 


Yoooo....Eee  o halde ne demeye konuşmaya geldim ki ben. 
Ne anlatıyorum, ne demek istiyorum ne yazmaya çalışıyorum, niye yazıyorum, n'apıyorum..
Ne diye izahda bulunuyorum hiç bir fikrim yok.
Nasıl bir şeyim ben ya hu anlamış değilim.  Bir anlayan varsa bana da anlatsın..


Kendimle çok çelişiyorum.  Kendime muhalefet olmak istiyorum mesela.  Kendimi kovmak istiyorum bu diyardan.  Durdurun dünyayı insin bu niteliksiz niceliksiz ve de derinliksiz zatı aliniz
Bi dakika, çok mu üstüne gittim ne bu şahsın, kaçıp gidecek gene..
-Az bile yaptın derim..
-Şaka gibisin derin'ciğim kes artık...
Ya da seylabe mi demeliydim?


Velhasıl şöyle ki ;genelde "grisufleler"de  bir iki satır karalayıp çıkıyorum, böyle bir kısır döngü vaziyetleri sanırım.  Aslında buralardayım da yokum,  yokum da varım gibi, varla yok arası bi şey işte.  Neyse "gibi gibiyim"gibi falan...
Böyle bir şarkı vardı değil mi?.


"Gibi gibiyim gibiyim 
Gibi gibi gibiyim...
Gibi gibiyim gibiyim 
Gibi gibii gibiyim.."


Şarkı değil, mübarek tekerleme...


Hadi ben gideyim siz de okumaya devam edin.  Yoo yooo, kendi içiinizi, beni değil.  Ben bile kendi yazdıklarımı okumuyorum.  Hatta yazamadıklarımı bile okuyamıyorum.  İnsanın kendi yazamadıklarını okumak kadar ya da okuyamamak kadar zor bir şey yok  dünyada.....


Ya da şarkı söyleyin, fıkra anlatın,  mani söyleyin.  Daha olmadı, gökyüzüne uzanın...Şiirler yakın birbirinize....Çiçek toplayın...Yıldızlara gülümseyin...Aşık olun...Dost olun...Arkadaş olun....Umut olun...Sevin... Sevilin...Falan filan...Daha olmadı.....
Ya, ne bileyim bi şey yapın işte..
Sen de benim için bi şey yapsana karadutum, çatal karam çingenem, mor yelpazeli göçebem...
Beni unutma mesela o bile yeter bana..


Ama bunca şey yazdıktan sonra bunları yani beni  okursunuz değil mi? Sizin için yazdım hem, okumazsanız küserim bak.  Saçmalama  maçmalama, yazdım ya daha n'olsun.
Offff....Kızım bak git!!....Kızım bak git!!!


Bu espriyi de yapmadan gitseydim çatlardım..
Öyle işte..


Çatal karam çingenem..
Merak etme gene gelecem.


imza; seylabe'den sevgilerle..




21 yorum:

Pabuc dedi ki...

hoş geldin..iyi de bu yazıdan ''için içine sığmıyormuş''mesajı aldık biz ;)

derin dedi ki...

pabuç;
hoşbuldum pabuç, sağolasın:)

ordan öyle görünüyorsa demek;)
aslında öyle değildi işte neyse..öyle bilinsin gene de zararı yok:)

Bâd-ı Saba dedi ki...

Görebildiğimiz karlı dumanlı dağlardır, ötesini kim bilir.. .

derin dedi ki...

bad-ı saba;
ne güzel dediniz;ötesini kimbilir... kim bilebilir ki...

kralll dedi ki...

fotoğraf için 40-50 yıl sonraki halim denilerek yaş çarpıtılmış mı, yoksa bana mı öyle gelmiş?

derin dedi ki...

krall;
bilmem...olabilir:)

hiva dedi ki...

soru 1 : gazeteci misiniz ? :)
soru 2 : sigara içmeyi gerçekten düşünüyor musunuz zira hafif meyillisiniz ? :)
soru 3: gs-fb süper kupa maçında olum bak git pankartını gördünüz mü yani espri hala ekmek peynir gibi gidiyor? :))

esen kalınız...

derin dedi ki...

derin dedi ki...
cevap1: gazeteci değilim ama olmak isterdim. :)

cevap2:tam tersi kokusuna bile dayanamam :)
cevap3: geri kalır mıyım hiç, bir ben eksiltim zaten;))
ve benim sorum;seni tanıyor olabilir miyim..çıkaramadım da? :)

sağlıcakla kalınız..

hiva dedi ki...

hımm anladıımmm :)

yok beni tanımıyorsunuz :)

derin dedi ki...

tanıştık sayılır :)

hiva dedi ki...

evet muhtemelen öyle oldu :))

cem dedi ki...

okudum ben, hoşgeldin sen. sonraaa sigara içmee, 50 yıl sonrasını da salla.

derin dedi ki...

cem:
hoşbuldum, sağol..
sigara sağlığa ,
umutsuzluk ise ruhumuza zararlıdır...:)

ah elli yıl sonra neler olur kimbilir..görürmüyüz onu da bilemiyorum..
sallayalım gitsin:)


hiva;
:)

esmaLâle dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
esmaLâle dedi ki...

"kendime muhalefet olmak istiyorum mesela.kendimi kovmak istiyorum bu diyardan.."

sevgili kadim dost,
bazen en sesli baskaldiri sessizliktir. ve evet, kendini kovma istegide baskaldiriya dahildir..

insanin baskasina yaptigi fenalik yadirganir da nedense kendisine yaptigi sözkonusu edilmez.. ne dersin derin'im?.

"insanin kendi yazamadiklarini okumak kadar ya da okuyamamak kadar zor bir sey yok dünyada.."

oysa Oku! emrine muhataptik. nerden bilebilirdik ki 'kendini okumanin' hepsinden daha önem tasidigini ve asil vazifemizin o oldugunu?.. nerden bilirdik, hasretle beklenen mektubun aslinda biz oldugunu ve acilmasi beklenen bir zarf oldugumuzu?..

derin'im. kendimizi okumaya ihtiyacimiz var. bi' okutsak mi kendimizi neyapsak? :))

muhabbetle..

muhtar bizim mahalle dedi ki...

Merhaba,


Bloglar Mahallesi (http://bloglarmahallesi.com/index.html) projemiz kapsamında;

Bloglar Listesi ve/ya Muhtarlık üyesi olduğunuz için, Bloglar Listesi ve Blog Katolog sayfalarınız hazırlandı.

Bloglar Listesi Sayfanıza ulaşmak için:
http://bloglarlistesi.blogspot.com

Blog Katalog Sayfanızın linki :
http://karmakonu.bloglarmahallesi.com/gocebezamanlar.html

Lütfen bir göz atarak;
a) değişiklik isteklerinizi
b) kategorisinde düzeltme gerekliyse
c) eğer başka ketegorilerde de olması gerekliyse bunların hangileri olduğunu
d) http://katalog.bloglarmahallesi.com/blogkatalogindex.html sayfamızdaki mevcut kategorilerden/temalardan farklı bir kategoride olduğunuza inanıyorsanız lütfen bu kategori ve/ya tema adını bildirin açalım…

Sayfa içeriğini, arzu ettiğiniz her zaman güncelleyebilir ve değiştirebilirsiniz.. Bu tarz istekleriniz için muhtar @ bloglarmahallesi.com adresine mail atmanız yeterlidir.

Bizim Bloglar Mahallesi (BBM) sitesi, dolayısı ile BlogKatalog ve Bloglar Listesi henüz yapılanmasını tamamlamadı, hızla ilerliyor…Önerileriniz, yorumlarınız ile hepimizin daha rahat kullanabileceği ve okuyucunun daha fazla beğeneceği bir hale getirmek isteriz. Desteğinizle daha geniş çevrelere yayılmak isteriz…

BBM olarak 1Ağustos 2012 tarihinde bir kampanya başlattık. Blogum SESlendi adlı bu kampanyamızın amacı değişik nedenlerden dolayı okuyamayanlar için sesli postlar hazırlamak. Detaylarına ve SESlenen bloglara/postlara Blogum SESlendi Kampanyası
(http://etkinlikler.bloglarmahallesi.com/bbmkampanyalari.html) sayfamızdan ulaşabilirsiniz..

Ayrıca:
Bloglar Listesinde yer alan isimlerin bazıları, Blog Star Seçmelerinde önerilen blogların isimleri olduğundan ve listeye otomatik alındıklarından dolayı veya sehven listeye alınmış olduğundan şu soruyu da sormak gereği duyuyoruz:

Bloglar Listesinden ve/ya Blog sayfalarından kaldırılma talebiniz var ise lütfen bildiriniz ki sayfa/larınızı kaldıralım, ama bizimle kalırsanız daha mutlu oluruz…

Sayfa/larınızı olduğu şekliyle onaylıyorsanız, değişiklik istiyorsanız veya sayfa/larınızn tamamen kaldırılmasını istiyorsanız lütfen en kısa sürede muhtar @ bloglarmahallesi.com adresine bildirin.

İlgi ve desteğiniz için şimdiden teşekkür ederiz.

Bizim Bloglar Mahallesi..

Kitapkolik.Net dedi ki...

Kitapkolik.Net olarak 4.kitap çekilişimizi düzenliyoruz. Kazanan 3 kişiye istedikleri 1'er kitap hediye edeceğiz. Katılmak için:

http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-4-kitap-cekilisi/

twitter: https://twitter.com/KitapkolikNet

Pabuc dedi ki...

Etkinliğimize katılmak ister misiniz ?
http://kararli.blogspot.com/2012/09/etkinlige-katlmlarnz-bekliyorum.html

derin dedi ki...

bizim bloglar mahallesi;
teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz ve ilginiz içn...
blogmuzu sizin bloglar mahalleseinde görmek bizi çok mutlu etti inanın sağolun..

mahallenize en kısa zamanda uğrayıp bir gezmek isterim tabi inş...
bir de ismi çok güzelmiş;
"bizim bloglar mahallesi"

saygılar..

derin dedi ki...

esmalale;
kendimizi bi okutsak mı acaba dediğin gibi..napsak ki?:)

tşk ederim o güzel nadide müstesna yorumun için, varolasın:)
baki muhabbet ile..

derin dedi ki...

pabuç;
bir bakayım inş...bir okuyayım neymiş bu?:)