28 Kasım 2010

ki(mim)gelmiş, ki(mim)!?..

Efendim, blog oyunlarının en nadide en gözde zatı muhteremlerinden " mim" kapımız çaldı yine ve biz de bu sefer ona elimizden gelen  bütün hoşgörüyü gösterdik , buyrunuz işte cevaplarımız;

1- En sevdiğiniz kelime? 
Hayat...

2- En nefret ettiğiniz kelime?
Hayat...

3- Ne sizi heyecanlandırır? 
Okumak, özellikle hayatı...

4- Heyecanınızı ne öldürür?
Hayatın kuralları...

5- En sevdiğiniz ses?
Sessizliğin sesi...

6- Nefret ettiğiniz ses?
Hayatın kuru gürültüsü..

7- Hangi mesleği yapmak istemezsiniz? 
Hayat ameleliği...

8- Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?
Hayatı hatasız yaşayabilme yeteneğine..

9- Kendiniz olmasaydınız kim olmak isterdiniz?
Kendimi arıyorum.
Kendimi buluyorum.
Kendimle yarışıyorum.
Kendimle savaşıyorum..
Kendimle konuşuyorum.
Kendimle yüzleşiyorum.
Kendimle yanıyorum.
Kendimle tutuşuyorum.
Kendimle yaşıyorum. 
Kendimle ölüyorum.
Kendimi seviyorum.
Kime ne!
Kendim bile seviyorken kendini;
kendimi bırakamam:)

10- Nerede yaşamak isterdiniz?
Kâf dağında:)

11- En önemli kusurunuz nedir?
Hayatla oyun oynamaya kalkmak...

12- Size en fazla keyif veren kötü huyunuz nedir?
Hayatı sevmek:)

13- Kahramanınız kim?
Tom ve jerrye bayılırım . Tom diyeyim bari:)

14- En çok kullandığın kötü kelime?
Kötü kelime  diye bir şey yoktur, kelimeleri kötü emellerine alet edenler vardır:)

15- Şu anki ruh haliniz?
Sakin...

16- Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?
"Her insanın içinde bir muhalif yaşar..."

17Mutluluk rüyanız nedir?
Allahım ne günlere kaldık, rüya bile göremiyoruz doğru dürüst:)

18- Sizce mutsuzluğun tanımı?
Tanımsız mutsuzluklarla yoğrulmuş ve de yorulmuş birine mi bu soru?

19- Nasıl ölmek isterdiniz? 
-Nası yani?  hemen öleceksem...
-Doktor, yoksa hemen mi öleceğim, doğruyu söyleyin!!?

20- Öldüğünüz zaman cennete giderseniz Allahın size ne söylemesini istersiniz?
Cennete giden yollar taşlı dikenli isli puslu tozlu.  Cennete giden yollar suskun, uzun ve meşakkatli.  Yola çıktım arıyorum, kaybettim kendimi.  Bulursam....Yollardayım henüz...
Tabiki herşeyden önce, imanımla son nefesimi vermeyi dilerim...

***

Tamam kabul ediyorum, biraz uçuk cevaplar oldu ama benden de ne beklenirdi ki, aklıma gelen ilk cevapları verdim n'apayım:)  Daha farklı cevaplar da verebilirdim aslında,  içimden böyle geldi.  Bir dahaki sefere daha makul ve de mantıklı cevaplar veririm belki...
Unutmadan bir de kuş sesini severim onu da söyleyeyim de..."kuuuş sesleri ovalaraa yayıılııır, insan bunaa hayran olur bayılııırr.." diye de eklemek istiyorum izninizle. Bakmayın öyle normal göründüğüme biraz vardır uçuk kaçıklık bu bünyede:)   Neyse efenim madem mimden kaçamıyoruz, bundan böyle gönderin  o halde ne kadar mim varsa buraya.  Güzelmiş cevaplamak sahiden de,  gönderin gönderin, valla bak çekinmeyin, konu komşudan da toplayın hatta,  artık Allah ne verdiyse;)  Bak gördünüz mü işte, insan isterse ne güzel anlaşabiliyormuş demek ki. Var mı dünyada, anlaşmak ve de anlaşılmak kadar güzel bi şey, yok.

Bir mimdir, iki mimdir, üç mimdir  on üç mimdir....Evet, başka sorusu olan?
Yok mu?
Eee, o halde daha ne bekliyorsunuz, dağılabilirsiniz ;)  
Mimlerin hepsi benim, vermem.  Şaka şaka,  isteyen buyursun alsın mimden istediği kadar, ben kimselerin günahına girmeyeyim de;)

***
Ayrıca  çok teşekkür ederim değerli blog sakinlerimizden beyaz lale..ye burdan.
İstediğiniz derin cevapları pek veremedim sanırım, olmadı :)
Yine de cevaplarken epey tebessüm ettim, eğlendim sayenizde, teşekkürler.  Sanırım bu mimden bu kadar eğlenen de bir tek ben oldum heralde:)

6 yorum:

honeybee dedi ki...

bir mim daha al bence sen, al al benden al hemde...en güzel sen yazarsın bunu...=)

sevgiler..

nadarû dedi ki...

hanife,
çalışmadığım yerden soruyorsun be sevgili hanife:)
yazarım ederim diye atıp tuttum ama, mimler artık benden uzak olsun istiyorum:)evet, mimleri severim sevmesine de , uzaktan sadece:)
artık bloglararası mim oyununa bi son verilse diyorum...ve aşk konusu biraz derinlikli bir konu, ismimde bi derinlik olsa da yüzeylerde kaybolmuş biriyim...ve aşk bana çok uzak...

ama sen hep aşkla kal:)
sevgiler...
***
bu arada güzel şeyler söylemişsin benim için,bunun için sana ayrıca teşekkür ediyorum edebiyatçı kız, o senin güzelliğin:)

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Teşekkürler sevgili Derin, Tebessüme vesile olabildiysek ne mutlu,bende okurken mütebessim bir haldeyim...
gerçi soruları ben hazırlamadım ama o kadar uğraştım sizi mimledim dimi:)
otomatiğe bağlamışsınız bu arada cevapları:)
Mimleri ne çok sevdiğinizi anladım bundan sonra bulduğum her mimle sayfanızdayım:)

Başkalarını bilmem ama cevaplar benim için beklediğim gibiydi,
hem hayat kadar derin,hem hoş...
daha derinini benim bünye kaldıramazdı zaten...
selam sevgi ve dualarımla,gönlüne sağlık...

nadarû dedi ki...

beyaz lale,
rica ederim, benim için bir zevkti, ama sadece bu seferlik;)
bu mimler bana çok tuhaf geliyor, sırf zaman kaybı, aslında sadece merak da diyebiliriz:)..bazılarının işi gücü yok, oturup mim hazırlıyorlar, bazıları yazma potansiyellerini bu yönde kullanıyor ne yazık ki, tümüyle buna harcıyor zamanını sanırım, çok saçma:)
sayfanın baş köşesine kocaman puntolarla "bana bunlarla(mimLerle) gelmeyin artık"diye not mu düşsem acep;)
yok,mümkünse ben almıyım, alana da mani olmayım, bana göre değil bu tür şeyler, hem de hiç değil:)
teşekkür ederim, cevapları ayrıca beğendiğinize sevindim:)
selam sevgi ve dua ile inş..

вєуαz ℓαℓє dedi ki...

Allah iyiliğinizi versin:) gerçekten size mim göndereceğimi düşünmediniz değilmi,o kadar güzel (ima bile) değil açıklamışsınız zaten mimlere bakışınızı,hiç sevmediğiniz birini görünce bu halde olduğunuzu hayal edip gülümsemiştim zaten başlığı görünce..içinden nerden çıktın sen derken ;amanda aman kimler gelmiş durumları:)
içiniz rahat olsun bende sevmedim , ilk ve son oldu benim içinde,yorumlar bile insanı oyalıyor farkındayım,onuniçin uzatmıyayım...
yorumsuz bir mahalleli olarak (büyük konuşmıyayım genede ,çenemi tutamıyabilirim)sayfanızdayım vakit buldukça inşaAllah...:)
mevlaya emanetsiniz..

nadarû dedi ki...

beyaz lale,
Allah herkese iyilik güzellik akıl fikir versin diyeyim ben de bari, amin:)
evet, çok haklısınız, sizin göndermeyeceğinizden emindim zaten, "kızım sana söylüyorum gelinim sen anla.." diyerkten göndermeye niyeti olanlar varsa da onlara atıfta bulunmaktı sadece niyetim:)) küçük bir gönderme yani...gerçi bu kaçıncı göndermelerim. yok, olmuyor bir türlü, vazgeçmek niyetinde değiller:)

sayfada okunacak şeyler bulduğunuza sevindim, her zaman bekleriz inş.:)..teşekkür ederim...
bilmukabele:)
sevgiyle...selametle...