23 Haziran 2010

evet hatırladım...




"yaşamın en küçük şeyleri bile bakım ister:
ufak ayarlamalar, düzenlemeler, onarımlar...

ya büyük şeyleri?...
-yaşamın büyük şeyleri yoktur ki;
yaşamın herşeyi küçüktür, ufacıktır, ayrıntıdır..."

 ...


Oruç Aruoba/alıntılar defteri
alıntılayan/Uğur Hastürk

 ****

Bu alıntı bana Cahit Zarifoğlu'nun şiirini hatırlattı...Cahit Zarifoğlu; zarif adam...sevdiğim şairlerin başında gelir :)..ve şiirleri çok farklı ve akıcıdır...okurken dalar gidersiniz...ve kendinize geldiğinizde çok başka yerdesinizdir; öyle söyleyeyim....söylemekle de olmuyor aslında, okuyun ve görün:)

işte sevdiğim birkaç satırı;
 "evet hatırladım...
küçük basit şeyler...
yetiyor kederlenmeye...
ya mutluluğa?..."

evet ya mutluluğa...

11 yorum:

nadarû dedi ki...

evet, fotoğeraf güzel de..bunun bi de yazısı vardı...ama nereye kayboldu?
ben göremiyorum da:)

Adsız dedi ki...

ben de hatırladım ..çok iyidi ...güzeldi de .haylazdı ama ..:)) siyah-beyazdı ... heyecanlıydı ...

hayaller vardı , boş ders saatlerinde özenle kurulan ..:) dilde bir şarkı vardı , kalpte takılan ....hala bir ümit vardı , yağışlı havalarda bazen sele karışan ...

şiirler vardı , saklımdasın diye haykıran ...

vayy canına :)

kim o?
benim o :)
huysuzzz :)

Ecehan dedi ki...

Çok derin di, yazılarınızın tümü gibi.

nadarû dedi ki...

derine:)
bi tek sen göremiyorsun sanırım yazıyı:)
gönül gözünü dört aç:)



huysuz,
"hala bir ümit vardı , yağışlı havalarda bazen sele karışan ..."

hala ümidimiz var..çünkü ümidimizi yaşatan Bir'i var...
hayırlı dersler ve de hayırlı düşler...
sağlıcakla...


ecehan,
çok teşekkür ederim...
bu isim sonunda başıma kalacak sanırım:))

sevgi ve selamlarımla..

kapalııı dedi ki...

özetle;küçük hesaplarla geçiyor yaşam;))
kocaman zannaettiğimiz her şeyi küçücük kalbimize sığdırıyoruz oysa ki,,,

Adsız dedi ki...

neden geçicimi aldınız ki derin ismini:( ama size derinlik çok yakışmış

nadarû dedi ki...

b.n.n,
ince hesaplar yapmaktan incelikleri göremiyoruz ne yazık ki:)
teşekküler bu güzel yorum için:)



adsız,
teşekkür ederim, yakıştırdığınız için:)
geçici mi aldınız demişsiniz...
geçici olmayan ne var ki:(

Sazan dedi ki...

Şimdiden şiir tadında bir haftasonu diliyorum ve çok öpüyorum...

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Selamlar canım, ben namı diğer "hobicell"

Bundan sonra;

http://hobibox.blogspot.com/

Adlı blogumdan sizlere seslenicem. Googleın bitmek bilmez sorunları yüzünden, siteme ulaşılamıyordu. Bu yüzden çareyi taşınmakta buldum. Umarım yeni evimde beni yanlız bırakmaz, yorum ve ziyaretlerinizi esirgemezsiniz. Şimdiden teşekkür ediyor, kocaman sevgilerimi bırakıyorum.

hobibox (Afet Ergü)

nadarû dedi ki...

sıradan bir sazan,
Allah razı olsun..
bilmukabele..
sevgilerimle:)
hayırlı cumalar..


hobibox,
inşallah geleceğiz ilk fırsatta..yeni eviniz hayırlı olsun:)
sevgi ve selamlarımızla..
hayırlı cumalar..

mine dedi ki...

nefis bir fotoğraf çekenin ellerine gözüne sağlık